Utropspris...

... 1:-!

Det jag auktionerar ut är:

En smutsig och oorganiserad sommarstuga.
2 korkade byrackor.
1 bebis som är för trött för sitt eget bästa.

Jag erbjuder mig att köpa tillbaka alltihopa imorgon för dubbla priset.

Det jag då förväntar mig är:

En funktionssmart, städad och bebisvänlig stuga.
2 dresserade lydiga hundar.
En utvilad och glad bebis.

Nåja, det är en bra dag ändå.
Fick hem paket från H&M idag,
men då inget utav det finns kvar på bild så får jag väl fota själv och lägga upp.
Kanske.
Det var vilket fall ett par grå leggings, en grå velourmunkjacka med hög krage
och 2 sommarklänningar, en turkos med mönster och en lila med mönster.
Och allt satt som ett smäck.
Nu väntar vi bara på finalen; Den efterlängtade jumpsuiten.

Fick även presenter idag.
500:- på Gina och 1000:- på H&M
Tack mamma, Roffe, Mary och Morfar!

Nej, nu ska jag ta mig ett födelsedagsglas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0