I vanlig ordning...

... så går det långt mellan inläggen här.

Min födelsedagsfest kom, sågs, och gick snabbt över.
Det som har gått från att ha varit en 3-dagars galejj med kanonväder resulterade
i år till 5 personer, regn och krogbesök.
Men det var trevligt ändå.

Förutom krogbesöket då.
Men nu vet man det, det behöver inte upprepas på LÄNGE.

O sommaren som jag tänkt vara ledig på verkar gå helt åt skogen.
Eller åt skogen o skogen, det ska såklart bli trevligt att jobba lite.
Men det verkar inte bara bli lite. Det blir större delen av sommaren.

Saffran, Gatufesten och Selånger är inbokat.
Sen emellan det så ska det hinnas med andra diverse tillställningar.
Bröllop, nej inte vårat, 1-årskalas, Roxette och Open Trot.

Nej, nu ska jag nog ta och sätta mig i ett fotbad och brodera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0