Idag slutar...

... tävlingen som jag la ut för ett tag sedan!
Eftersom det var så enormt många som tävlade så tar det lite tid att utse en vinnare.

Nej, skämtåsido. Det handlar om att jag faktiskt inte orkar just nu. Ska precis till o gona ner mig framför en film så om det är ok med er så styr jag upp det där imorgon?

Vilken hemsk tävlingsanordnare jag är. Men om det är nån av er som känner för att protestera högljutt så kan jag, om jag råkar dra just ditt namn, minsann stoppa tillbaka det i hatten igen. Dare me! :P

Nåja.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Folk får ha överseende med oss småbarns föräldrar att man inte alltid får tiden att räcka till. =)

2010-01-05 @ 23:51:36
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0