Fenixcharisma.blogg.se...

... goes modeblogg. Åtminstonde för en dag. :P

Fick hem mitt paket från H&M idag. Fyndade lite på rean på H&M Shop Online.
Jag tycker att det är himla bekvämt att handla online. Dessutom blir jag oftast mer nöjd så än när jag ska gå omkring i affären och känna stressen och leta. På webben ligger liksom allt uppradat redo att ögnas igenom av undertecknad. Inga köer och inge letande efter rätt storlek m.m.

Det här var iaf vad jag klickade hem förra veckan, och fick idag:



Tröja nr 2 har jag nu i 2 färger. Den har blitt lite av en favorit och jag väntar med spänning för o se om det kommer i fler färger.
Den sista tubklänningen vart lite tokig, den var lite stor så antingen så får jag skaffa sillisar eller så åker symaskinen fram för o sy in den lite.. Troligast det sistnämnda.

Lägg även märke till mina fantastiskt fina strumpor på min små, nätta ballerinafötter. Den bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Jag håller med. Man ser så mycket bättre på internet än i butik.

2010-01-27 @ 21:17:36
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0