Lilleman höll nyss på...

... att skrämma livet ur mig.
Han ligger på golvet och helt plötsligt så börjar han hosta.
Han blir alldeles tårögd och röd i ansiktet.
Han hostar och hostar för att sen gå över till kräkningar.

Tar upp honom och håller honom framåt och smeker längs ryggen uppåt, och till slut kommer en röd liten grej upp som jag lyckas få tag i. Drar efter många om och men ut en stor filtfrans ur honom.

Han slutar att hosta och börjar andas normalt igen.

Själv så fick jag en puls på ungefär 470. Hysterin och paniken var inte långt borta.
Såg mardrömsscenarion framför mig.

Men nu mår han ok, skrattar och gurglar precis som bara han kan!

Själv skulle jag kunna döda för en cigg.

Kommentarer
Postat av: Siw

Fy vad hemskt! Nicolina satt i halsen en gång, åh hjälp vad rädd jag blev!!! Man vet ju inte hur hårt man törs trycka runt dom. Jag tömde i henne mjölk tills hon tjöjdes då ploppade halstabletten upp. Sen skulle hon ha den igen!

2010-02-21 @ 17:40:53
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Förstår hur det känns.

När Joline var mindre började hon andas jättekonstigt och såg konstig ut.

2010-02-23 @ 23:28:14
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0