Det slog mig just...

... att jag har det fantastiskt bra.

Jag har en frisk son, en underbar sambo, fina föräldrar, en skitsnygg syster, fantastiskt vänner,
mat på bordet och tak över huvudet.
Jag råkar även vara ägare till en snäll, men korkad, vovve och kollar man upp mina papper så står det att jag är i besittning av en husvagn.

Vad mer kan man önska sig??

Jo...

Ett hus.
En bil.
Ett hyggligt sparkonto.
En bokad och betald resa till Thailand.
Mer pengar.
En stor platt-tv till vardagsrummet.
En hembetjänt som tog hand om städ, tvätt och disk
och en bilmatta till lilleman.

...


Men jag är lycklig ändå!

Kommentarer
Postat av: johanna

nej alltså alla jag pratar med vägrar förstå att jag inte förstår haha! jag har bara ett par månader kvar av min mammaledighet så jag tänker ta ut allt och sedan ta det bidraget man får från csn. det beror lite på hur mycket man tjänar under året eller vad det var, tror det ska stå på csns hemsida!

2010-02-09 @ 10:39:16
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0