Det finns få saker...

... som kan reta mig så mycket som en trött och tjurig bebis. Speciellt när det är i kombo med varandra.

O allra mest när det syns så väl att han är trött. Det känns som om han ligger i sängen och hånar mig. Detta brukar oftast inträffa när jag har bestämt att göra nånting. Som idag.
Mr X skulle se hockey så då tänkte jag passa på att smita över till grannen för att umgås.
Tji fick jag.
Lilleman vägrar sova.

Missförstå mig inte. Jag älskar Fenix, i ur och skur.
Men när han är övertrött och sätter sig på tvären med mig så är han billig.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Joline kan vara precis lika dan. Nästan för trött för att sova. Men tänkte du inte ta med han till grannen?

2010-02-09 @ 15:17:53
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0