Den friden varade...

... i ca 30 min. Sen bröt helvetet, så som jag uppfattade det, ut.

Hörde hur lilleman kraxade där inne så jag gick in för att kolla. Då hade han kräkts lite så jag tog upp honom o skulle torka av han. Då kaskadspydde han. Rakt ut.
Dränkte hela honom, mig och skötbordet.

Sen dess har han kräkts, sovit, vägrat vatten, sovit, druckit lite, kräkts. O så har det hållit på.
Ringde sjukvårdsrådgivningen och dom rådde mig bara att försöka få i honom vatten
och hålla ett öga på honom så han inte slöade till..
o hur lätt är det att se på en bebis som sover utav utmattning??

Nu blire till att avvakta och se så han inte kräks mer, isf så åker vi upp till farbror doktorn så dom får kolla igenom honom. Är rädd att det inte blir mycket sömn i natt.

Men som det lät på dom så var det inte av vaccineringen han vart dålig.
Trött och febrig kunde han bli, men inte kräkig.

Nåja. Vaka i skift är grejjen.


Kommentarer
Postat av: johanna

usch fy, stackars er :(

2010-02-25 @ 14:34:36
URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

låter alla tiders det! :D det får vi styra upp!

2010-02-25 @ 19:52:27
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0