Så var det bara...

... två nätter kvar här i hooden.

Det känns overkligt, skönt men overkligt.
Den här veckan har gått mycket fortare än den förra.
Det kan kanske bero på att Mr X åkte i Måndags,
ist som i förra veckan, när han åkte redan på Lördagen.

Nåja, imorgon kommer han hem iaf, med bil hoppas jag.
Om snösatan slutar falla i Gävle.
Gör den inte det och han inte tar sig hem med sommardäck så blir det tajt.
Riktigt tajt.

Vi ska alltså flytta upp allt som ska magasineras på fredag eftermiddag/kväll
och sen det som ska med oss till stugan på Lördag.
Jag har i veckan packat, organiserat och flyttat om, så gott jag har kunnat iaf.
Det är ju lite lättare om man har det som ska till stugan på ett ställe
och resten på ett annat. Kan man tycka.

Trots att veckan har gått fort så har det varit tufft.
Det är tur att jag har en så kärleksfull och snäll sambo som peppar och berömmer mig.


I övrigt då?
Ja... Lilleman är fortfarande dålig, snorar och hostar som attans.
Tycker så sablarns synd om honom när hostattackerna kommer och jag inte kan göra nått.
Försöker torka snor på honom iaf men han skyddar den där lillnäsan med sitt liv.

Nej, nu ska jag ner i tvättstugan och sen köra igång med sista packningen.
Kanske ska ta och gallra ur en sista gång bland kläderna vi ska ha med.
3:dje gången gillt liksom.

Men först. Kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0