Jag älskar verkligen...

... Tradera!

Speciellt när det gäller att köpa bebiskläder! Man hittar oftast lite annorlunda och unika kläder där, ist för att gå på H&M och köpa sånt som alla andra har!
Riktigt exalterad blir jag när jag hittar nått i velour/plysch eller nått som verkligen skriker 70-tal, då har jag svårt att hålla mig från att buda!

Igår satt jag och spanade runt lite och hittade några intressanta set som jag la bud på. Vips så hade jag vunnit 3 st!






Dom sista pyjamisarna med bin på är varken plysch eller 70-tal men jag får känslan av att det är samma "serie" som den här som jag oxå köpt på Tradera åt prinsen:



Det är ett litet bi på den oxå men det syns inte, han har oxå en matchande mössa! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0