Så var man hemma...

... i betongen igen. Usch och fy. Piss o pest o senapsgas.

Jag trivs verkligen i Huli, det är en liten fristad. O speciellt nu på hösten då det är mörkt och man får tända en brasa och en massa ljus överallt! Hade det inte varit för att det inte är det lättaste att ta sig till o från på vintern så skulle jag kunnat bo där året om.

Men det är väl därför man tycker att det är mysigt, för att man inte är där jämt.

Nu har vi kusin Isak och faster Marlene här på besök. Smaskats pizza (sallad för min del) till reprisen av Idol har det gjorts!

Imorgon börjar Mr X sin utbildning. Känns konstigt att man ska vara ensam hemma på dagarna igen...

Nej, nu ska jag slöa ner mig i soffan igen! Sen blire bad med Fnixen!

Kommentarer
Postat av: Siw

Jobbar till halv två i morron, ringer dig när jag är hemma. Kram

2009-10-04 @ 17:02:31
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Maijsan

ingen fara, de va inga andra som hörde av sig eller kom heller så... jo två st ;) haha!! kram

2009-10-05 @ 11:49:22
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0