Pappa...

... fick nog idag. Han lämnade in avskedsansökan på fejjan.



Fick lite fina grejjer av mammsen som varit i Stockholm och sprungit på loppisar i helgen.
Ska knäppa lite kort imorgon så får ni se.

Morgondagen är fulltecknad.
Mr X åker tidigt på utbildningen som han börjat. Pappsen åker och sillar.
Jag, Wilma och Fillenixen blir hämtade av farmorn vid 10 för att åka till Tunbyn och hälsa på Åsa. Hon fick en liten flicka 1 vecka innan Fenix så det ska bli kul.
Sen vid 2 så kommer Siw och hämtar mig, Fenix och monstret för att åka till skogen. Tanken är att hon ska få stifta bekantskap med Bruttan. Kanske få lära sig hur man som hund ska bete sig. Det där med o nosa stjärt har ju inte hon greppat riktigt än så det ska bli spännande!

Nej, nu måste jag skörda mina låtsasgrönsaker på min själsdöda virtuella internetonani-farm.

Kommentarer
Postat av: MiaPian

hur går ded med mina 50 kr då? ;) vi syns ju inte speciellt ofta så säg till om du hellre vill att ja skickar konto.nr. hade bra kram

2009-10-07 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0