Jag skriver...

... ner det här medans jag kommer ihåg det så glömmer jag det inte. Ja, ni hajjar.

Missade tv-program som ska ses:


Senaste avsnittet av Äntligen hemma.
Debatten med Rosing och stjärnskottet Kissie.
Missade avsnitten av Top Model 13.


Så.



Idag har Fnixen haft 2 "första-gångs-upplevelser"! Först provade han hoppgungan hos Sandra o Emmy o sen fick han gröt till kvällsmat, 1 hel matsked. Toppat med bröstmjölk! O som han åt. O som han hoppade (snurrade)! :)
Nej, nu ska jag hoppa i säng, sova en stund innan prinsen vaknar och vill kliva över till mammas säng!




Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Kan han hoppa gunga redan nu.?

Jag har en åt Joline men får nog vänta ett tag til med henne.

Hon är inte tillräckligt stark i nacken än tycker jag.

Men kanske om en månad då. =)

2009-11-01 @ 09:37:40
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0