Jag känner...

... en sån enorm kärlek till Fenix.

Jag trodde inte att man kunde känna så. En totalt överväldigande känsla!

Idag har vi vart ner på stan och uträttat lite ärenden. Apoteket bl.a där det inhandlades lite saker till Fenix. Flytande febernedsättande, näsdroppar och termometer. Akotekstanten försökte lura på mig nå engångshylsor eller liknande till termometern, så man slipper göra ren den så ofta...?!? For real...?!! Hur jobbigt är det egentligen att tvätta ren den...?

Jobbade mitt första pass på Saffran i Lördags oxå. Det var helt sjukt. Löningslördag och närmare kassarekord! Tro att jag satt på tunnan och spelade på läppen när det värsta var över.

Ikväll är det krogboulen på Railway, sjukt rolig tillställning! Men det känns inte som om jag orkar med nå bus nu. Hade iofs varit roligt att gå på Serveramässan på Onsdag men det blir nog till o hoppa över!

Både Fenix och Mr X är sjuka. Mr X var o vaccinerade sig förra veckan för svinpesten så det är nog bara en vanlig förkylning. Fenix skulle egentligen ha fått 3-månaders vaccinet imorgon men det blir inställt eftersom han är lite krasslig. Tror dock inte att han har nån feber nu men han är fortfarande snorig och dann!

Nej, nu ska jag gona ner mig i soffan och kämpa emot tröttheten som börjar smyga sig på!


Lite bilder på Fenix och vår vardag finns på Bilddagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0