Idag har Fenix...

... vare och tage 3-månadersvaccinet...

Eftersom jag är så sablarns spruträdd så fick Siw följa med mig så jag slapp se eländet. Fenix vart superledsen när dom stack honom... men det gick över ganska fort. Sen var han en go o glad bebis hela dagen hemma hos Siw. Tills vi kom hem. Han har grinat i princip konstant sen kl 4. O jäklar vad den pojkin kan grina om han är på det humöret. O skriker, gosse. Han kommer inte bli att leka med när han blir äldre och tjurar till sig! :P

Nu har jag även fått schema för julbordet jag ska jobba i december. Ska även klämma in lite pass på Saffran så i vinter blir det pappin som får ha kvällsmys med Fillenixen! Känns ganska skönt att få jobba lite men just december månad blir intensiv!

Nej, nu ska jag ta o försöka koppla av lite innan lilleman får för sig att vakna igen...

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Fick han intes in spruta fören nu?

2009-11-18 @ 11:15:28
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0