Jag har då inte...

... fått mycket av det jag skulle göra gjort idag.

Istället vart det lunch hos Jennie-Ann och sen pulkrace med barnen. Förutom för Fnixen då som somnade i vagnen så fort vi kom utanför dörren!

Ikväll blir det lite jobb så då blire inte heller nått gjort. Men imorgon. Då jäklarns.

(Eftersom jag inte duger till att använda Photoshop och inte orkar hålla på o trixa i paint så får den fina "To Do-listan" Elis gjorde åt mig stå åt sidan idag. Det blir en vanlig hederlig punklista ist.)

  • Vika alla kläder i garderoben och rensa ut det som inte använts på MINST 6 mån.
  • Sortera tvätten som Mr X var så duktig att tvätta igår.
  • Rensa i skrubben.
  • Sortera alla bebiskläder som inte används.
  • Få till nån vettig förvaring åt Fnixens alla grejjer och leksaker.
Nej, nu ska jag göra mig iordning för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0